חדשות

שני רופאי שיניים - שני אתרים שונים לחלוטין


יש מי שאינם אוהבים ללכת לרופא השיניים, ויש מי שרואים בזה שעת טיפוח (כמעט כמו קומסמטיקאית). בכל מקרה, רופא שיניים הוא בדרך כלל אדם שמעורר "נאמנות למותג". לא מחליפים רופא שיניים בקלות, ממש כמו שלא מחליפים בקלות ספר או קוסמטיקאית. (מישהו עוד יחשוב שאני עושה כאן קידום אתרים לקוסמטיקאית ואני ממש לא). - (:

המצב היום, שכמעט כל רופאי השיניים מעניקים את אותו סוג טיפולים: סתימות לבנות, טיפולי שורש, עקירות, הלבנת שיניים, שיקום הפה, השתלות שיניים ועוד. אז איך מבדלים בין מרפאה למרפאה? איך יוצרים שונות שיווקית באינטרנט?

אז ככה: עושים מיקוד שיווקי.

מיקוד שיווקי לאתרים

כל עסק בנוי אחרת. כם בעל עסק שונה ממתחרהו באי אלו פרמטרים. לאחרונה, ניהלתי את הקמתו של אתר האינטרנט של ד"ר יצחק אידלמן, בעל מרפאה מצויינת בתל אביב ועכשיו אני עובדת על הקמתו של אתר אינטרנט חדש לד"ר אילן לוי מחולון. אין, לא יכול להיות, ולא יהיה דמיון בין שני האתרים.

ד"ר אידלמן הוא רופא שהמרפאה שלו נושמת מקצועיות והומור. אמרתי לו שאצלו לא צריך גז צחוק במרפאה, אפשר להבנות מחוש ההומור שלו. ד"ר אילן לוי, הוא רופא מז'אנר אחר לחלוטין. יש לו מרפאה פרטית והוא סוג של רופא חוקר, המשלב טכנולוגיות שכמעט ולא עושים בהן שימוש בישראל משום שבארץ נוהגת שיטת הטיפול האמריקאית והוא משלב בתוכה תפיסות, גישות ושיטות טיפול שנהוגות בעיקר באירופה, ורק לאחרונה החלו לחדור גם לשוק רפואת השיניים בארה"ב.

כל אחד מהם מתמקד במשהו אחר והמיקוד השיווקי שלהם ישתקף באתרים שלהם. תעקבו ותראו.